השארת גולש באתר הינו הצלחה של סנכרון בין מיתוג ל UI - User Interface. למיתוג העסק יש חשיבות מכרעת בהצחת השארת הגולש בדף אך כיום אין אנו נרחיב על נושא המיתוג בכתבה זו אלה על הצד השני של המטבע בהנחה כי הגולשם עדיין לא נחשף לכל חומר פרסומי / שיווקי של החברה שלכם ונחשף בדף שלכם בפעם ראשונה.
כאשר הגולשים מגיעים לאתר האינטרנט שלכם יש לכם כ 5 שניות לגרום להם להישאר בדף ועוד מספר שניות סבורות לאחר העברת המסר של הדך להשאיר אצלכם פרטים - הפעולה נקראת בשפת שיווקי אינטרנטי
השארת ליד. ניתן לבצע זאת ע"י תכנון קפדני של דף נחיתה באמצעות יישום של דברים הבאים:
מחקר וניתוח מילות מפתח ומתחרים: מחקר וניתוח מתחליקם לניתוח ויזואלי של הדף וצורת העברת מסר שיווקי ביחס למתחרים והתמקדות בביטויי מפתח רלוונטיים לפרסום ו
קידום באינטרנט. יש להתייחס במחקר וניתוח ל: מחקר מילות מפתח וניתוחם ע"י מיפוי מתחרים להם ישנה נוכחות ברשת, סקירה בשוק בינלאומי ומחקר מוחות אודות המסר השווקי המועבר.
גיבוש קונספט שיווקי: גיבוש קונספט של ממשק משתמש עצמו על מנת לגרום ללקוח להבין תול 3 עד 5 שניות את המסר ואת צורת הניווט של הגולש באתר אינטרנט. יש לתעדף את המידע בהתאם לרמת עדיפות בהצגה מלמעטה למטה. כמו כן יש למקם את האלמנטים של דפי הנחיתה כגון כותרות, תמונות, טפסי יצירת קשר ותוכן בתיאום למיתוג תקני של הקונספט השיווקי המוצג לגולשים. בשלב זה מומלץ לשים דגש על הצעת הערך הסופי המוגש לצרכן, בידול הערך וכלילות של הבנת המסר השיווקי.
על העמוד להיות קצר, שיווקי וממצה. לא מומלץ להכביד בתכנים במקומות בהם אין צורך בכך ואתם כמשווקים יודעים שהגולש פחות מעוניין לקרוא. (במיוחד נכון עבור
פרסום באמצעות סלולר). תוכן עינייני וקצר מתאימים יותר לשיווק ופרסום BTC מאשר ל BTB. עסקים רבים דווקא יתעניינו גם בתוכן מקצועי לבחינת התמקצעות שלכם טרם התקשרות עם החברה.
הכותרת העליונה צריכה לספק לגולשים מענה לצורך. חוקרים רבים ממליצים לפתוח את הכותרת הראשית בשאלה אשר גורמת לגולשים רבים להשאר בדף על מנת לקבל תשובה.
גיבוש קונספט גרפי: גיבוש קונספט גרפי הוא נגזרת ישירה של מיתוג האתר. האתר צריך להשתמש בצבעים נכונים אשר גובשו ע"י חברת מיתוג. זיכרו, חשיבות עיצוב גרפי עצמו האם האתר יהיה מעוצב יפה או פחות חסר חשיבות ברמת תת מודע בעיני הגולשים. אם אתם לא רוצים שיזכרו אתכם כאתר יפה בלבד עליכם להתאים את "שפיכת הצבע" על הדף לקונספט מיתוגי איתו תרוצו בכל הרשת. כל אלמנט באתר / דפי נחיתה / מיניסייט כגון תפריטי ניווט, כפתורי פעולה, טבלאות מידע, טפסים.