ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים
במסגרת שירותי ייעוץ עסקי ושיווקי לעסקים קטנים פרסום ושיווק לעסקים עם תקציב פרסום מוגבל צריך להיעשות ע"י בחינת טקטיקה שיווקית מועדפת, במסגרתה העסק יפעיל השקעה מינימלית עם מרווח טעויות קטן ככל הניתן על מנת לקבל החלטה נבונה באילו אפיקים שיווקיים יש להשקיע את התקציב הפרסומי לפיתוח עסקי אופטימלי.
מכיוון שתקציבי פרסום של עסקים קטנים די מוגבלים הדבר אינו מאפשר להם להתפרס למדיות יקרות ולא ממש ממוקדות לפעילות העסקית שלהם כהון רדיו עיתונאות וטלווזיה, יחד עם זאת בהחלט מאפשרות להתפתח באופן הדרגתי ואפקטיבי באמצעות שיווק העסק דרך מדיה דיגיטלית השלכות אלו נגזרות לעיתים גם ממיקום גיאוגרפי של העסק לצורך נוכות הגעה של לקוחות פוטנציאליים.
השקעת תקציב פרסום ממוקד לידים באינטרנט לקהל יעד מפולח ומאופיין ע"י העסק תוך הדגשת בידול שיווקי ועסקי יכול להוות פתרון הולם במידה ומדובר בעסק אשר אינו תלוי במיקום לגיוס לקוחות רק מאזור גאוגרפי מוגבל. (דוגמא לחנות בגדים שכונתית).
על מנת לקבל החלטה היכן רצוי להשקיב את תקציבי העסק אנו ממליצים לבעל העסק להגדיר היטב את קהל היעד ולהפעיל שיווק (ראה: מדריך לפרסום עסקים באינטרנט) ממוקד לקהלי מטרה רלוונטיים אשר הוגדרו ע"י המפרסם / משווק. על מנת לבחון את נכונות המתווה, טרם קבלת החלטה שיווקית אסטרטגית להשקעה רצוי שהעסק יבחן את המתווה באמצעות פיילוט נסיוני קטן מול מספר קהלי לקוחות מדגמיים אשר עונים על פרופיל ההגדרה של קהל היעד ממוקד נבחר.
מומלץ שתהליך קבלת החלטה לגבי פרופיל קהל היעד ילווה ע"י יועץ שיווקי רלוונטי לתחום הפעילות השיווקית אשר בחר העסק. מכיוון שתקציבי עסקים קטנים לטובת שיווק ופרסום מוגבלים, אנו ממליצים לקבל החלטות אסטרטגיות לטווח ארוך יותר רק אחרי שרכשתם כמות מספקת של מדיה ממוקד לפרופיל העסק ללא צורך בהשקעה מיותרת בנייה או קידום אתר באינטרנט או פעילות חברתית. תהליך מחקר ואופטימיזציה ראשוניים המלווים ע"י יועץ שיווקי דיגיטלי בעסק יגדירו את המתווה ושיטות שיווק אפקטיביות ביותר לעסקכם.
יועץ שיווקי לעסקים קטנים קודם כל יוודא מול העסק שלא טעיתם בבחירת דיוקן לקוח טרם השקעתם את כספכם. משמעותו של ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים לפקח על תהליך קבלת החלטה אודות בחירת אלטרנטיבה מועדפת לשיווק ופרסום ממוקד לקהל היעד שלכם ולנטרל בשיטה אמפירית כל פרמטר אשר יכול להשפיע על נכונות בקבלת החלטה כאשר מדובר על ניהול מערך מכירות בעסק הכולל תיאום פגישות / טלמרקטינג ומכירה פרונטלית ללקוח בהשוואה לשיטות גיוס לקוחות מערוצי פרסום אלטרנטיביים הקיימים בעסק.
רק אחרי שהוכחתם כי העסק קיבל החזרי השקעה כדאיים להמשך הפעילות השיווקית עסקית עליכם להמשיך לרקום טקטיקות ואסטרטגיות לפיתוח וקידום עסקים דיגיטלי על מנת לשפר / לייעל את התהליך ע"י הורדת עלויות שיווק ופרסום של העסק בהדרגה.
פנו אלינו לפגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות לתשלום!