ראשי
פרסום עסקים - Contact
משרד פרסום באינטרנט
קניית מדיה דיגיטלית
גיוס לקוחות חדשים
קמפיין לידים - הפקה והרצה
בקרת פרסום - ROI
זכיינות אינטרנט
|
שירותי פרמיום
מכרז להשוואת מחירים
פרסום דיגיטלי
מיתוג עסקי
מכירות במיקור חוץ
רכישת לידים
גיוס ורכש מדיה
פיתוח אפליקציות
|
לידים
מה זה לידים?
מהם לידים איכותיים?
איך ניקבע מחיר "ליד"?
איך הופכים "ליד" ללקוח?
ניהול לידים בעסק
מדריך לרכישת לידים
|
כתבות
|
לקוחות
|
צור קשר
יצירת קשר
צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף:
הערות
טלפון:
לקבלת ייעוץ ראשוני
לידים - פרסום מבוסס תוצאות
מה זה לידים?
מהם לידים איכותיים?
איך ניקבע מחיר "ליד"?
איך הופכים "ליד" ללקוח?
ניהול לידים בעסק
מדריך לרכישת לידים
למה דווקא אינטרנט?
לידים בלעדיים או מחולקים?
למתג או לא למתג?
יצירת לידים באינטרנט
יצירת לידים בפייסבוק
לידים - מילון מונחים
כניסה למערכת מסחר
לידים איכותיים - מהם?
לידים
- הגדרה: ליד איכותי הינו פרטי לקוח פוטנציאלי שהסתברות הזרמתו כלקוח פעיל בעסק גבוהה ביחס לכל פעילות אלטרנטיבית קיימת באותו ענף. הליך
קניית לידים
לעסק / גיוס לקוחות יכול להעשות בצורה גולמית (לא מעובדת - שיטת גריפה) או לאחר מיון ו/או טיוב ו/או וסינון. אין נוסחה קבועה למה נכון יותר לעסק לבחור (רכישת לידים גולמיים או לידים מפולחים מסוננים) מכיוון שעל המשווק להחליט היכן הוא מעדיף לרכז את הכוח והמשאבים שלו ברמת עלות תועלת לחברה.
פרמטרים מגדירים את איכות הליד
כפילות לידים:
כאשר גולש השאיר את ההפניה ממספר מקורות שונים. קיימים גופים שמוכנים לשלם גם על לידים כפולים למרות שהגיע ממספר מקורות שונים כי לטענתם לקוח אשר השאיר את פרטיו במספר אתרים שונים הוא לקוח בשל יותר לרכישה של השירות המוצע.
טיוב לידים
:
אלו הם לידים שעוברים ביקורת איכות והתאמה לפעילות העסק. קיימות שאלות בסיסיות שעל הלקוח לעבור טרם הפנייתו לבית העסק לקוח אשר אינו מתאים לפעילות הליבה של העסק לא יועבר כלל או שיועבר לעסק אחר אשר יכול לענות של צורך בסיסי של הלקוח. למטייב פניות בחברה חיצונית יש כוח עצום בהשפעה על סבירות סגירה של העסקה ומיתוג טלפוני של נותן השירות טרם תהיך המכירה לכן יש להקפיד על תהליך טיוב סיסטמטי ונכון לכל מחלקה עסקית אשר רוכשת לידים.
בלעדיות:
לידים יכולים לעבור לבית העסק בבלעדיות או לא. ליד בלעדי הינו ליד אשר מנותב רק לבית עסק אחד ע"י המשווק. קיימים תחומים להם בלעדיות הלידים חיונית לקביעת רמת איכות הליד. בדרך כלל אלו הם תחומים המאופיינים במכירה רגשית יותר מאשר שכלתנית. לעומת זאת בתחומים אחרים, רציונאליים יותר, בהם הלקוח ירצה לפנות למספר עסקים על מנת לפתור את "הדיסוננס הקוגניטיבי" שלו באת הבחירה של המוצר או השירות, לרמת בלעדיות הליד אין השפעה ניכרת.
פילוח הלידים
: ניתן לפלח ולסנן לידים על בסיס פילוח גיאוגרפי / דמוגרפי ופסיכוגרפי
)
בקשות נדירות).
תמחור עלות לליד
לעולם יושפע משילוב דרישות על בסיס הפרמטרים המתבקשים מאת הלקוח. קיים קושי רב להגדיר מה עדיף ללקוח לבחור ובאיזו רמת פילוח לרכוש את הליד מבלי לנתח את העסק.
סינון לידים:
בתחומים פרויקטליים בהם עלויות גיוס של לקוחות חדשים יחסית גבוה מקובל גם לסנן את הלקוחות אשר מגיעים לחברות על מנת לא לבזבז זמן מיותר ברמת ניהול זמן על לקוחות פחות רלוונטיים לבתי העסק.