קמפיין הקלקות דיגיטלי
קמפיין הקלקות דיגיטלי הינה הדרך המקובלת ביותר לפרוס את הקמפיין במדיות רלוונטיות מעבר לדרכים המקובלות בהם פועלים 95% מכלל העסקים בפרסום ממומן באינטרנט אשר משתמשים בשיטה זו לצירת לידים דרך ערוצי ADWORDS (ראה קמפיין אדוורדס) ופרסום ממומן בפייסבוק. ראה גם
אנו בחברת Destination יכולים להגיע למדיות ממוקדות צורך נוספות מעבר לגוגל אדוורדס ופייסבוק ממומן לטובת גיוס לידים ממקורות איכותיים נוספים.
החוכמה טמונה מכך שהמשווק יוכל לעשות פעילות נוספת מעבר לשיטות המקובלות בשוק בהם נמצאת רוב התחרות וע"י כך להעביר לידי העסק המפרסם פניות ייחודיות וממותגות מקמפיין הקלקות מערוצים רלוונטיים ייחודיים לקמפיין.
איך עושים קמפיין הקלקות איכותי? קמפיין הקלקות איכותי יכול להיבנות רק בשיטת הפקת קמפיין יחד עם מכלול הפרמטרים הבאים והם: הכנת דפי נחיתה לכל תת קמפיין אשר יתאימו לגלישה דרך האינטרנט וסלולר, התאמה של קמפיין לדיוור אלקטרוני, הכנת סט של מספר עשרות באנרים בגדלים שונים המשדרים את המבצע וכיולם של כל האלמנטים הגרפיים הנ"ל לממשק ניהול לידים אשר יוכל לזהות מאיזו מדיה הגיעו קליקים איכותיים על מנת למפות ספקי מדיה על בסיס החזרי השקעה בקמפיין.
מה הבדל בין קמפיין לידים לקמפיין הקלקות? להבדיל מקמפיין לידים קמפיין הקלקות מומלץ להרצה לעסקים בהם משרד פרסום אינטרנטי אינו יכול להגדיר במדיוק את מחיר הליד עקב עילוצים בתקינות הליד עבור המשווק. קמפיין לידים לעומת זאת מומלץ כאשר המשווק יכול להגדיר ומכיר במדויק את פרופיל הליד המתבקש ויכול לנקוב במחירו. (המשמש גם כקמפיין לידים - ראה קמפיין לידים / ראה גם קמפיין באנרים)
כמה עולה להפיק קמפיין הקלקות? המחירים בקמפיין הקלקות בדרך כלל יקבעו ע"י הלקוח בעצמו בהמלצתו של המשווק על בסיס מחיר הקלקה ממוצע של העסק המפרסם בגוגל. כלל האצבע אומר שניקח את מחיר קליק ממוצע בגוגל ונוריד ממנו כ 20% על מנת להיות אטרקטיביים יותר במחיר ביחס למדיות אלטרנטיביות. בסיום כל חודש בחודשו המשווק יספור את סה"כ כמות ההקלקות ויכפיל במחיר הקלקה מוצע למדיות. דוגמא: 1000 הקלקות במחיר של 3 ש"ח לקליק יעלו למפרסם 3000 ש"ח.
חשוב לציין שעל מנת להריץ קמפיין הקלקות איכותי יש צורך בהפקת קמפיין עצמו, אי לכך תקציב הפרסום בהקלקות חייב לעמוד בווליום מינימאלי על מנת לגלם כדאיות בהפקתו של הקמפיין עבור משרד פרסום אינטרנטי. במידה וכל החומרים והאלמנטים הגרפיים כבר מופקים אצל הלקוח. תקציב קמפיין מינימאלי יכול לרדת משמעותית על מנת לבחון החזרי השקעה רלוונטיים לעסק מפרסם.