ראשי
פרסום עסקים - Contact
משרד פרסום באינטרנט
קניית מדיה דיגיטלית
גיוס לקוחות חדשים
קמפיין לידים - הפקה והרצה
בקרת פרסום - ROI
זכיינות אינטרנט
|
שירותי פרמיום
מכרז להשוואת מחירים
פרסום דיגיטלי
מיתוג עסקי
מכירות במיקור חוץ
רכישת לידים
גיוס ורכש מדיה
פיתוח אפליקציות
|
לידים
מה זה לידים?
מהם לידים איכותיים?
איך ניקבע מחיר "ליד"?
איך הופכים "ליד" ללקוח?
ניהול לידים בעסק
מדריך לרכישת לידים
|
כתבות
|
לקוחות
|
צור קשר
יצירת קשר
צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף:
הערות
טלפון:
לקבלת ייעוץ ראשוני
חדשות
שיווק ופרסום באינטרנט
מכירת לידים באינטרנט
חדשות ייעוץ שיווקי
כלי שיווק טכנולוגיים
בתי תוכנה מומלצים
חדשות קידום אורגני
מסחר במידע שיווקי
חדשות פרסום ממומן
הסכם לפרסום לידים לדוגמה
18/11/2014
1.
הגדרה של ליד
:
לקוח קצה שהשאיר פרטיו באמצעות טופס או התקשרות טלפונית על מנת לקבל פרטים נוספים או הצעה לשירות ו/או מוצר כלשהו והופנה ללקוח באמצעות כלים טכנולוגיים העומדים לרשות צד א' להסכם (להלן המשווק) אשר מגיעים ללקוח מכל ערוץ שיווקי מכוון או לא מכוון.
2.
מכסת רכישה חודשית:
עם כניסת הסכם זה לתוקף מתחייב צד ב' לרכוש מידי צד א' כמות של _______ פניות בחודש. הפעילות תתחדש באופן אוטומטי אלא אם נמסרה הודעה על ביטול התקשורת זו בכתב ע"י אחד הצדדים מיד לאחר הגעה למכסה של אספקת 70% סה"כ כמות לידים נקובים במכסת קמפיין מינימאלית על פי תנאי סעיף זה לאותו חודש של פעילות. במקרה של הודעה על הפסקת התקשרות, צד א' יספק לידי צד ב' את מכסת לידים המינימלית אליה התחייב וההתקשרות בין הצדדים תפסק לאלתר. במידה והלקוח לא עמד בהודעת ביטול בזמן, הקמפיין יפסיק לאחר 14 ימי עסקים לאחר הודעה על הפסקת התקשרות בכתב, כאשר מחובתו של צד ב' לשלם על לידים שהתקבלו במהלך ימים אלו על פי תנאי הסכם זה.
3.
חישוב כמות לידים מסופקים:
החישוב של כמות לידים המסופקים לצד ב' תיעשה באמצעות מערכת מדידה של פניות לה תהיה גישה ללקוח בה הוא יוכל לצפות ולנהל את כל ה"לידים" המגיעים אליו. מחובתו של לקוח להיכנס למערכת אחת לתקופה ולבדוק שלא התפספסו על ידיו פניות עקב תקלות אפשריות בשרתי דואר, שרשור מיילים ב
gmail
וכ"ו.
4.
תמורה בגין פעילות:
המחיר שישלם הלקוח בגין כל ליד שיתקבל יעמוד על _____ ₪ לליד בתוספת מע"מ. התשלום יתקבל בהעברה בנקאית בלבד, עד 10 לחודש בגין פעילות שהתקבלה בחשבון הלקוח במהלך חודש קודם. תשלום מקדמה בגין פעילות לקוח יעמוד על סה"כ __________ ₪ כולל מע"מ. התשלומים יגובו בהוצאת חש"ק ע"י צד א' לידי צד ב' בגין התשלום שהתקבל.
5.
אי עמידה בתשלום:
הלקוח מתחייב לעמוד בתנאי תשלום נקובים בהסכם זה וידוע לו שאי עמידה בתשלומים ו/ או בלו"ז נקוב בהסכם זה תגרום להפסדים של צד א' ופגיעה במערך העבודה שלו מול ספקים, מדיות ושת"פ אשר מפעיל צד א' לטובת גיוס לידים.
6.
תכנים פרסומיים:
צד ב' מודע כי הוא אחראי לאישור חומרים פרסומיים כולל תכנים וכל חומר גראפי פרסומי אשר יופק ע"י צד א' והוא קיבל אישור בשימוש בקניין הרוחני של תכנים אלו. צד ב' מעניק לידי צד א' רשות מלאה בשימוש בתכנים פרסומיים אשר אישר מול צד א'. צד א' רשאי לסרב לפרסם כל חומר מכל סיבה ללא נימוק. צד ב' מתחייב לאשר את כל החומרים הפרסומיים ללא דיחוי.
7.
נזקים אפשריים:
צד א' לא יהיה אחראי בגיל כל נזק ישיר או עקיף, תוצאתי או נסיבתי לרבות אובדן רווחים מפגיע במוניטין וכיו"ב שעלולים להיגרם לצד ב'.
8.
בלעדיות:
צד ב' מתחייב להעניק בלעדיות לצד א' ב
פרסום לפי לידים
למשך כל תקופת ההתקשרות בין הצדדים
9.
סיבות לפסילת ליד:
מסיבות אלו הליד לא יחויב בתשלום, ליד מוכחש – הוכחשה הפנייה ע"י שולח הליד, מספר טלפון לא תקין – מספר טלפון שהוזן אינו תקין, טלפון שלא עונה לאחר לפחות 5 ניסיונות התקשרות בימים שונים
10.
תהליך טיוב שיחות:
הלידים יעברו של תהליך טיוב שיחה טלפונית:
תסריט שיחה
:
שלום ____? מדבר _____ מאתר האינטרנט של מפתח פיננסים . ראיתי שהתעניינת בקבלת משכנתא למסורבי בנק, לבעלי נכס קיים? (במידה וכן),
מצוין. כלכלן יחזור אליך עם פרטים נוספים.
בחזרה ללובי החדשות