ראשי
פרסום עסקים - Contact
משרד פרסום באינטרנט
קניית מדיה דיגיטלית
גיוס לקוחות חדשים
קמפיין לידים - הפקה והרצה
בקרת פרסום - ROI
זכיינות אינטרנט
|
שירותי פרמיום
מכרז להשוואת מחירים
פרסום דיגיטלי
מיתוג עסקי
מכירות במיקור חוץ
רכישת לידים
גיוס ורכש מדיה
פיתוח אפליקציות
|
לידים
מה זה לידים?
מהם לידים איכותיים?
איך ניקבע מחיר "ליד"?
איך הופכים "ליד" ללקוח?
ניהול לידים בעסק
מדריך לרכישת לידים
|
כתבות
|
לקוחות
|
צור קשר
יצירת קשר
צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף:
הערות
טלפון:
לקבלת ייעוץ ראשוני
חדשות
שיווק ופרסום באינטרנט
מכירת לידים באינטרנט
חדשות ייעוץ שיווקי
כלי שיווק טכנולוגיים
בתי תוכנה מומלצים
חדשות קידום אורגני
מסחר במידע שיווקי
חדשות פרסום ממומן
קמפיין באנרים - למי זה מתאים?
23/03/2014
שיווק ופרסום לפי לידים בפריסת קמפיין באנרים ממותגים לעסק אינו מתאים לכל העסקים ואף לרוב העסקים אשר נוהגים כבר לרכוש לידים
. על מנת שישתלם לעסק להפיק
קמפיין לידים
דיגיטלי על העסקים יש לבחון מספר תכונות להתאמה. להלן הפרמטרים אשר יגדירו האם כדאי לכם להפיק קמפיין לידים דיגיטלי ממותג או לא.
פריסה גיאוגרפית של הקמפיין:
ככל שהעסק פרוס יותר למתן שירות בכל אזורי הארץ כך הוא בעצם הופך להיות מותאם יותר להפקת קמפיין באנרים. ספקי מדיה אשר מזרימים לקוחות דרך משרד
פרסום דיגיטלי
שלכם משכירים שטחי פרסום כאשר בפועל את התשלום שלהם הם מקבלים על בסיס לידים שהם מספקים למשווק. ברגע ששטחי פרסום מסויימים לא מנוצלים היטב בפריסה גאוגרפית רחבה כך הניצולת של אותם שטחי פרסום יורדת יחד עם הקמפיין עצמו. קמפיין לא אטרקטיבי למשווק יגרום להעלת מחיר לליד לעסק או יפסול אותו על הסף.
אטרקטיביות קמפיין:
חוסר אטרקטיביות של הקמפיין (דומא: מבצע יוצא דופן למצטרפים חדשים) ורמת נגישתו של קמפיין לקהלי יעד רחבים ככל הניתן יהפוך את הקמפיין לפחות אטרקטיבי ליצרני לידים אשר בעצם עוסקים בהשכרת שטחי פרסום. קמפיינים נישתיים הפונים לעסקים אחרים BTB שמתאימים לחתכי אוכלוסיה ספציפיים יהיו פחות אטרקטיביים להפקת קמפיין לידים רחב ויצריכו בהפעלת רכש מדיה ממוקד יותר להצלחת הקמפיין.
בלעדיות קמפיין:
יש לבחון את משרד הפרסום המתאים להפקה והרצה של קמפיין לידים / קמפיין באנרים ולספק למשווק בלעדיות. בלעדיות בשיווק תחסוך מהעסק שלך לקבל לידים כפולים ממדיות אשר חוזרות על עצמם ובכך תייעל את מערך קליטת לידים בעסק. בנוסף לכך הנענקת בלעדיות למשווק תאפשר למשרד פרסום להגיע בקלוט יתרה מול המדיות למחיר ליד אופטימאלי כלפי העסק ואף להוזילו. כמו כן בלעדיות בקמפיין תחסוך ל
משרד פרסום אינטרנטי
שתעבדו מולו כאב ראש מיותר בהתעסקות מול ספקי לידים שונים אשר עובדים במחירים שונים. סטנדרדיזציה היא שם המשחק.
בחזרה ללובי החדשות