עברו כבר מספר שבועות מאז שגוגל חסם את הצגת הביטויים מהם מגיעים הגולשים לאתרכם בכלי אנליטיקס של גוגל. חייב להודות כי זו איננה הפתעה כלל, זה רק עיניין של זמן מתי זה יקרה.
הסיבה לחסימה: מילות מפתח הם הכוכבים של מידע שיווקי אשר בעלי האתרים היו נגישים אליו לאורך התקופה עד כה. דרך בחינת מילות מפתח רלוונטיות לעסק היינו יכולים פשוט לחזק את הביטויים האסטרטגיים ולעשות מניפולציות על מנוע חיפוש ע"י דחיפת מילות מפתח מסויימות בתכנים וכותרות, חיזוקם באמצעות קישורים ממוקדים וכ"ד על מנת להשיג את הדירוג המבוקש ממנועי חיפוש עבור אותם הביטויים.
בחסימה זו גולל מקשה על בעלי אתרים, עסקים ומקדמים לא מקצועיים להשיג תוצאות טובות ב
השגת לידים איכותיים מאפיקי פרסום ושיווק באינטרנט ללא התמקצעות אמיתית בתחום. רבותי, סף הכניסה לעולם השיווק הדיגיטלי עלה!
על דאגה. רוב הביטיים האסטרטגיים נמצאים עדיין בכלי מנהל אתרים. אנו דיי בטוחים שזה גם עיניין של זמן עד לחסימה מוחלטת של המידע. באזרת שינויים אתרים אשר מכילים תוכן איכותי ומעניין לגושלים יזכו לתחרות אמיתית והגולש הצרכן יהנה מזה החי, מכיוון ששינוי זה יגרום בסופו של דבר להציג תוצאות חיפוש אורגניות רלוונטיות יותר לגולש.
גוגל הפך להיות מנוע חיפוש חזק יותר וחכם יותר אשר יודע לזהות קשר ישיר בין ביטויים וצורות התבטאות לינגוויסטיות לביטויי מפתח תחליפיים ומשלימים על מנת גם להעשיר את התוכן שבו אנו משתמשים תוך דיוק מירבי לכוונות לצורך המדוייק והמבודל ביותר עבור קהלי מטרה פוטנציאליים לאותו מוצר / שירות מתבקשים.
דוגמא לביטיים תחליפיים: (הכוונה ששתי ביטויים שונים במהותם מתכוונים לאותו הדבר)
פיתוח אפליקציות ו
פיתוח תוכנה לסלולר. דוגמא לביטויים משלימים: הכוונה שהביטוי המשלים לביטוי ראשוני מדייק יותר לגולש את המוצר או השירות המחופשים:
השכרת גיפים ו
השכרת רכבי יוקרה.
חברתו Destination מתמחה ב
השגת לידים איכותיים לעסקים הממוקדים לצריכם מתבקשים.