הצלחה של כל עסק לטווח הארוך תלויה ביכולתו להגדיל את מחזור המכירות לאותו קהל ו/או לקהלי מטרה חדשים. ללא הקשר לאסטרטגיה שיווקית בה יבחר העסק העסק, על מנת להשיג את מטרותיה על המשווק לפרסם חכם וממוקד בכל האמצעים העומדים לרשותו.
להלן שתי שיטות חדשות שהתווספו לאחרונה לרשימת טקטיקות / אפיקי שיווק דיגיטליים קיימים (קידום דפים אוגרני,
פרסום בגוגל ופייסבוק, שיווק חברתי, קידום סרטונים ביוטיוב) אשר הוכיחו עצמם כאפקטיבים במיוחד והם שיווק מחדש - remarketing המהווה תוספת לפרסום ממומן בגוגל ושיווק באמצעות משלוח SMS כאמצעי יעיל יותר מדיוור ישיר דרך דואר אלקטרוני.
שיווק מחדש - Remarketing: אם נבחן את תנועת החיפוש באתר שלך נגלה כי לפחות 70 אחוז מאנשים שלך עזבו את הדף שלכם תוך 6 שניות מסיבה שלא מצאו בדף את מה שחיפשו. נטישה נקראת bounce rate. שיווק מחדש מאפשר לעקוב אחר הגולש ולהציג לו את הפרסום שלכם על מנת לקבל הזדמנות נוספת להגיע למצב של המרה בפועל.
טקטיקת שיווק זו נחשבת לאפקטיבית במיוחד מכיוון שעוקבת אחר לקוח וממתינה לתזמון נכון על מנת שהלקוח הפוטנציאלי יהיה במצב רוח מתאימים לבצע את הרכישה בפועל.
האם השיווק באמצעות SMS עובד? ההזדמנות הגדולה של שליחת הודעות סמס אומצה לאחרונה על ידי משווקים רבים מתוך טקטיקות שיווק דיגיטליות חדשות לטובת השגת לקוחות חדשים.
טקטיקה זו אפקטיבית במיוחד עבור חברות אשר מתנהלות עם מועדוני לקוחות חכמים על פי תחומי עיניין מתבקשים עבור לקוחות אשר השאירו פרטים באמצעות השארת פרטים ברשימת תפוצה של המשווק. על פי סדרי דעת קהל רוב נשאלים היו רוצים לקבל תזכורות בסמס לתור שנקבע להם או תופתעו לשמוע לקבל מבצע למוצרים או שירותים בהם התעניינו לאחרונה.
שיווק דרך סמס אפקטיבי במיוחד גם מקרים בהם יש צורך לחזק את הקשר בין המשווק ללקוח אשר כבר ביצע רכישה. נתון מעניין נוסף טוען כי סמס אשר לא מאפשר ללקוח להסיר עצמו מרשימת תפוצה לא ירכוש את השירות / מוצר מהמפרסם.
שיווק באמצעות משלוח סמס הינה אחת טקטיקות שיווק המעניינות והחזקות ביותר שהגיחו מתוך עולם דיגיטלי. משלוח סמס הוכיח את עצמו לשיטת שיווק אפקטיביות יותר מדיוור במיוחד במסרים שיווקיים קצרים מכיוון שכל ההודעות אשר נשלחות נקראות על ידי משתמשים לעומת דואר אלקטרוני בו רוב ההודעות נמחקות על ידינו טרם פתחנו אותם.