קיימים אינפסור ספרים ושיטות שיווק באינטרנט ממכירת ציוד אונליין לחיפוש
תכניות שותפים משתלמות או הקמת עסק מיתוגו ושיווקו אונליין כאשר לכל השיטות קיים מכנה משותף בו יש לאתר את הנישה הייחודית של קהל גולשים אשר יוכלו לענות על פרופיל דיוקני לקוחות פוטנציאליים של חברה מסוימת או קבוצת חברות המתחרות ביניהן על אספקת השירות ו/או המוצר המבוקש.
בפועל המלחמה על הלקוח מתרחשת כבר על גבי ממשקי הקצה הדיגיטליים בהם אנו משתמשים (מחשבים ניידים, סמארטפונים - ראה:
פרסום בסלולר, מחשבי לוח) על שטח חשיפה. תאמינו שכל פיקסל נספר :)
בעלי אתרים מתפרנסים גם משיווק באינטרנט המורכב ברובו לא מכמות הגולשים העוברת דרך דפים שונים באתר האינטרנט אלא בראש ובראשונה מאיכות הגולשים בעלי דעה משותפת אשר יכולים להפוך ללקוחות בפועל של חברה זו או אחרת במהלך מחזור חיינו.
התפקיד של משווק אינטרנטי מקצועי (ראו:
ייעוץ שיווקי) לזהות צורך מובהק והלחיפו לבעלי המדיה לשטח פרסום משתלם יותר גם עבור בעל המדיה - בעל האתר וגם למשווק. בסופו של דבר ההמרת לקוח אמיתית מתבצעת כאשר הגולש מחליט להשאיר את פרטי יצירת הקשר על מנת לקבל פתרון כזה או אחר. רק גולש בעל צרכים אמיתיים יוכל באמת להפוך ל
ליד איכותי.
עלות שטחי פרסום /
עלות פרסום ברשת נקבעת ע"י מחיר חשיפה או הקלקה שנקבע ע"י גוגל בהתאם לסוג הטראפיק - הכווה לסוג גולשים העובר בכל אחד מדפי הרשת הנחשפים ע"י הגולשים עצם הגעה לדפים אלו ע"י הקלקה על דפים בשרת חיפוש (מנוע חיפוש של גוגל המאפשר תהליך חיפוש פאסיבי / שיווק פאסיבי) או מתוך רשת תוכן המאפשרים לגולש לעבור לתהליך חיפוש אקטיבי / שיווק אקטיבי Drilldown)
בעלי אתרים מנסים לגוון, לשנות את עצמם ואת המיתוג העומד מאחוריהם על מנת לזכות ביותר גולשים ייחודיים אשר נחשפו לדפי האתר. למנועי חיפוש יש חשיבות לתת לגולשים אפשרות למצוא יתר בקלות את מה שהם חיפשו על מנת להפוך למקור חיפוש בר סמכה חזק יותר וע"י כך לעלות את הבטחון של גולש בחשיבות הקלקה ברשת. ככל שתסמכו עלי יותר בגלוי כך מספרסמים ירצו לשלם לי יותר בסמוי - כך בעצם GOOGLE וכל יצרן מדיה מוכר את שירותיו. (ראו:
פרסום בגוגל)
המשווק האינטרנטי אינו יכול לחתוך את הענף עליו יושב ע"י המצאת ענף פרסום דיגיטלי אלטרנטיבי לאיתור מידע קיים ע"י מנועי חיפוש ברשת לכן הדבר היחיד שנותר הוא לסחור בין מחיר קנייה למחיר מכירה של שטחי פרסום דיגיטליים כך שזה ישתלם יותר לבעלי מדיה המייצרים את המידע בפועל ומפרסמים אשר קונים אותו - ראו
קניית לידים.
עכשיו נותר רק להחליט מי משתמש ברטבים המוצלחים ביותר על מנת להגיע לכל חודי הלקוח? חברת Destination מספקת פתרונות שיווק באינטרנט - פתרונות עלות תועלת דיגיטליים. צרו איתנו קשר לפרסום העסק שלכם לגיוס לקוחות חדשים לחברה.