פרסום בגוגל נוגע בדרך כלל למנוע החיפוש בלבד, המייצר לבדו מיליוני כניסות לעסקים, מפרסמים, חברות, ארגונים, בעלי עסקים, בעלי מלאכה, אתרי אינטרנט ועוד. הפרסום בגוגל מתאים לכל תקציב וכאן טמון היתרון שלו. אין צורך בהוצאות גבוהות על מנת לפרסם בגוגל ולהופיע בתוצאות הרלוונטיות עבור הלקוח. פרסום בגוגל מאפשר הצגת מודעות במנוע החיפוש וברשת הפרסום הרחבה. פרסום ממומן בגוגל הוכיח עצמו כאמצעי יעיל וממוקד מטרה.
עיקרון
פרסום בגוגל עובד בכך: בשלב הראשון נדרש המפרסם לבחור מודעות ומילות מפתח המייצגות את העסק, המוצר או השירות. המפרסם יכולים להחליט על ביטויים ספציפיים או צירופים שאותם צפוי הגולש לחפש. מילות המפתח בעת פרסום בגוגל נבחרות על פי הניסיון נצבר בעסק והאפיון של הלקוחות הפוטנציאליים.
בשלב השני, המודעות של המפרסם עולות לאוויר ומופיעות בסמוך לתוצאות החיפוש תחת קטגוריית "קישורים ממומנים". כעת המפרסם למעשה פונה לקהל יעד שכבר מעוניין בו, הראה מחויבות וחיפש אחר השירות או המוצר שהוא מציג. מנוע החיפוש של גוגל והשיטה הייחודית הצליחו לשנות לחלוטין את היחס אל הפרסום המסורתי. המפרסם מושך לקוחות והגולשים לוחצים על מודעה על מנת לבצע רכישה או לקבל מידע נוסף.
כל מה שצריך לדעת על פרסום בגוגל וקמפיין אדוורדס
פלטפורמה בה מתנהל קמפיין
פרסום ממומן בגוגל נקרא בעגה המקצועית "קמפיין אדוורדס" וזאת על שם הפרקטיקה של מנוע החיפוש. קמפיין אדוורדס משיג תוצאות אפקטיביות בשל מספר סיבות. ראשית, פרסום בגוגל מאפשר מיקוד בהגעה לקהל מטרה. בין אם החברה כבר מופיעה בתוצאות החיפוש של גוגל ובין אם לא, פרסום בגוגל דרך קמפיין אדוורדס מבטיח נגישות וחשיפת שטחי פרסום ייעודיים בקרב גולשים מפולחים שמחפשים במנוע חיפוש מילות מפתח אסטרטגיים.

שנית, פרסום בגוגל מאפשר שליטה רבה יותר של המפרסם. בעזרת פרסום בגוגל כבר לא צריך להחליט מראש על מסגרת התקציב של מהלכי השיווק, להיכנס להוצאות מיותרות או לסבול מבזבוז משאבים על פרסום שאינו עובד. פרסום בגוגל מדגיש את הדינאמיות של תחום האינטרנט ומשאיר את המפרסם עם האצבע על הדופק. אפשר לערוך את ההודעות של המפרסם באופן מיידי, להתאים את התקציב לפעילות ולתנועה של הגולשים ולהמשיך במהלכי פרסום בגוגל עד קבלת התוצאות הרצויות. מעבר לכך, פרסום בגוגל הוא הדרך היחידה להציג מגוון פורמטים של מודעות ולמקד אותן על פי שפות, מיקום גיאוגרפי, העדפות אישיות, מאפיינים ועוד.
פרסום בגוגל מציע ערך שניתן למדידה ולכן הוא הכלי היעיל ביותר העומד לרשות מפרסמים. חברת גוגל אינה דורשת הוצאה מינימאלית או התחייבות בזמן על מנת להפעיל את מערך הפרסום המשוכלל שלה. אפשר לבצע פרסום בגוגל עם דולרים בודדים ולהשיג תוצאות ששוות אלפי שקלים. למעשה, עלות לקליק מחייבת את הלקוח רק אם גולשים לוחצים על המודעות ופונים אל המפרסם לקבלת מידע או לרכישת המוצר או השירות.
איך מתמחרים את שירותי הפרסום בגוגל?
חשוב להרחיב על הנושא של תמחור קמפיין ממומן על מנת להבין את המשמעות הכלכלית של פרסום בגוגל. כל אדם המשקיע תקציב פרסומי בעסק שלו על אפיק שיווק או שירות יודע עד כמה עלויות הן נושא רגיש. בעזרת פרסום בגוגל דרך ממשקי קצה שונים (ראה:
פרסום דרך סלולר) ניתן להישאר בשליטה מלאה על ההוצאות. אפשר להגדיר תקציב יומי ועלות מקסימאלית לכל קליק על המודעה, לקבוע תשלום נוח על פי מטבע ולקבל אומדני עלות אמינים. חברת גוגל מספקת למפרסמים את כל המידע על תנועת מילות המפתח וקובעת אומדני עלות על פי היצע וביקוש. בצורה כזו המפרסם יכול לקבל החלטות מודעות לגבי בחירת מילות מפתח וניצול התקציב.
על מנת להעריך עלויות של פרסום בגוגל ניתן להתייעץ עם נציגי
חברת Destination. החברה תפעיל את כל מערך הכלים העומד לרשותה, תגייס יועצים שיווקיים ומומחים לפרסום בגוגל ותעניק ללקוח יתרון משמעותי מול המתחרים. במילים אחרות, אין צורך לחשוש בשל עלויות גבוהות במנוע הפרסום הפופולארי ביותר בעולם. בעזרת נציגי
Destination תוכלו להופיע במקומות בולטים בתוצאות החיפוש עוד היום וללא עיכובים מיותרים.
מה הקשר בין פרסום בגוגל לבין קידום אורגני בגוגל?
הדרך הנכונה לבצע מהלכי פרסום בגוגל היא לשמור על
קידום אורגני בגוגל. בעוד קידום ממומן מציג כאמור מודעות של מפרסם בהתאם למילות מפתח נבחרות בקטגוריה נפרדת, הקידום האורגני קובע את דירוג האתר בתוצאות הרגילות המופיעות בפני הגולש. קידום אורגני יקבע האם האתר של המפרסם יהיה בעמוד הראשון, השני או בעמודים האחוריים של תוצאות החיפוש. ככל שהקידום האורגני איכותי וטוב יותר, כך ניתן למשוך גולשים ולקוחות פוטנציאליים ללא עלות פר הקלקה.
דירוג תוצאות החיפוש של גוגל נקבע על פי אלגוריתם הנחשב לפטנט של החברה. גוגל מפעילה מאות סורקים שונים אשר עוברים מדי יום על מיליוני אתרי אינטרנט במטרה לקבוע דירוג אמין המתבסס על אלגוריטם פנימי של גוגל. לאחר הקלדת ביטוי חיפוש אמור הגולש לקבל רשימה של אתרים רלוונטיים לדרישותיו, העדפותיו וצרכיו. מנגד, המטרה של המפרסם היא להעלות את הדירוג של האתר שלו וכך לחזק את הפוטנציאל השיווקי.
למה צריך להקפיד על קידום בגוגל פלוס?
אי אפשר לדבר על פרסום בגוגל מבלי להזכיר את הנושא של רשתות חברתיות. לפני מספר שנים החליטה גוגל להיכנס במלוא עוצמתה אל עולם הרשתות החברתיות, ולכן הציגה את גוגל פלוס. הרשת החברתית גוגל פלוס צוברת מעריצים וצפויה להתחרות בפייסבוק, אך יש לה משמעות מיוחדת עבור המגזר העסקי. למעשה, חברת גוגל מפרגנת לעסקים אשר פותחים עמודי בפרופיל ברשת החברתית שלה. מובילי דעת קהל בתחום המדיה החדשה והטכנולוגיה טוענים כי אחד המניעים הנסתרים של גוגל פלוס היא לעזור לקידום של העסקים במנועי החיפוש, וכך למעשה ליצור אינטגרציה בין מוצרי פרסום בגוגל. פרסום בגוגל וקידום בגוגל פלוס שווים לא רק קידום ממומן אלא גם שיפור בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש.
פרסום בגוגל חייב לעמוד בראש מעייניה של חברה עסקית. ניתן ליצור קידום אורגני ללא שילוב של פרסום ממומן עבור אתר העסק או החברה. מעבר לכך, פרסום בגוגל וקידום אורגני דרך גוגל פלוס הם מהלכים שיווקיים בעלי חשיבות מכרעת בכל עסק.
מה בעלי עסקים צריכים לדעת לפני שמתחילים?
רוב בעלי העסקים אינם מכירים את ההיבטים השונים של פרסום בגוגל ולכן צפויים להיתקל בבעיות. בכל שלב של פרסום בגוגל כדאי להשקיע את המשאבים בצינורות הקידום הנכונים, להתייעץ עם נציגי חברות מובילות וכך להימנע מסיכונים. אנחנו בחברת Destination מכירים היטב את הדרישות של פרסום בגוגל ואת התכונות של פרסום ממומן. אנו מציעים לכם להצטרף להצלחה שלנו ולהתייעץ עם כל אחד מהנציגים לגבי בניית תכנית שיווקית פרסום בגוגל.
צרו קשר עוד היום עם נציגי Destination ותוכלו ללמוד הרבה על פרסום בגוגל. בואו לבדוק איך העסק שלכם יכול להשתלב בגוגל פלוס, מה כרוך ביצירת קמפיין ממומן בתכנית אדוורדס ומהו פרסום בגוגל. איתנו פרסום בגוגל מוכיח את עצמו והכל כדי שלא תישארו מאחור.