בפיתוח אפליקציות היברידיות המשלבות את הטכנולוגיה של פיתוח בהתאמה לדפדפני אינטרנט יחד עם ניצול יכולות טבעיות של המכשיר בשימוש מונחה מיקום ו/או מצלמה טמונים יתרונות משמעותיים על פני פיתוח אפליקציות טבעיות בנפרד או פיתוח HTML5.
אפליקציות היברידיות הן סוג של אפליקציות כלאים בין אפליקציות המותאמים לדפדפני אינטרנט (אתרים מותאמים לתצוגה במובייל) לבין אפליקציות טבעיות (Native Development). ראה
פיתוח אפליקציות לאייפון /
פיתוח אפליקציות לאנדרואיד.
העוצמה האמיתית הטמונה בשיטת
פיתוח אפליקציות היברידיות היא היכולת להשתמש בגיוס צרכנים חדשים לאפליקציה עקב ניצול יכולות האפליקציה להיחשף ע"י גולשים לא מודעים לקיומה ע"י חיפוש מילות מפתח ומילוי צרכיהם ע"י חשיפתם באמצעות
קידום אורגני בגוגל, כאשר קידום של האפליקציה בגוגל תשמש אתכם כאפיק
פרסום אינטרנטי אפקטיבי לשיווק אפליקציה דרך האינטרנט.
אפליקציות היברידיות מכילות מעין אינקובטור המשמש לתצוגה של כל משתמש באפליקציה אשר הגיע דרך מנוע חיפוש. אפליקציות אלו כוללות יכולת תצוגה שונה בהתאמה לכל דפדפן בנפרד כאשר ביכולתם לבחון את הפרמטרים של דפדפן, זמן הגעה לאפליקציה ע"י המשתמשים יחד עם מיקום גאוגרפי ממנו מגיע הצרכן.
כפי שנאמר לטקטיקת פיתוח אפליקציות בשיטה היברידית קיים יתרון שיווקי משמעותי אשר יוזיל
עליות השיווק ופרסום של היזם או בעל עסק ביחס לאלטירנטיבת פיתוח אחרות למובייל.
פיתוח אפליקציות היברייות מתאים בעיקר לארגונים אשר מפתחים את האפליקציות שלהם לטובת גיוס משתמשים / לקוחות קצה חדשים גם כמיקוד ללקוחות B2C וגם BTB לאפליקציה יותר מאשר אפליקציות פנים ארגוניות אשר נועדו לתקשורות פנים עסקיות בתוך הארגון עצמו.