טקטיקה שייוקית דרך פרסום מבוסס תוצאות באמצעות
פרסום לידים באינטרנט הפך לאחרונה לאחד מאפיקי פרסום עיקריים במדיה דיגיטלית והוכיח את עצמו לערוץ הכנסות היעיל ביותר עבור עסקים בינוניים וקטנים במיוחד. אידוגולגיה המסתתרת מאחורי שיטת פרסום מבוססת תוצאה דרך לידים לעסקים הפכה לאחד ממתחרים החזקים ביותר לטקטיקת מיתוג ומיצוב עסקי.
לאחרונה עסקים בינונים וקטנים הבינו כי פרסום מבוסס תוצאה היא הדרך היעליה ביותר להזרים הכנסות מיידיות לעסק ע"י
גיוס לקוחות לעסק כאלטרנטיבה לשיווק וקידום עסקים עצמי באינטרנט.
לא רק שתחומי פרסום אינטרנט זרים לבעלי עסקים רבים, חברות הסכילו כי התעסקות עצמית בשיווק דיגיטלי מעסיק את העסקים זמן רב מידי בתקשורות מול ספקי ל
קידום אורגני בגוגל ורשתות חבריות
, פרסום ממומן (דוגמא
פרסום אדוורדס) וקדיום וויראלי (דוגמא הפקה ו
קידום סירטונים ביוטיוב או
פרסום בפייסבוק ). התעסקות אשר אינה מוסיפה שום ערך מוסף לעסק מבחינת כדאיות עלות תועלת בניהול זמן אפקטיבי בעסק, כך שבמקום שהעסק יתייעל ברמה פנים ארגונית ומכירתית בתחום ההתמקצעות שלו, עליו להתעסק עם גופים להם אין לו שום בקרה אפקטיבית לתוצאות בפועל בפרקי זמן קצרים ובינוניים.
כמו כן עסקים רבים אשר לא הלכו לכיוון של מיצוב עסקי ומיתוג העסק שלהם ברמת יחס ציבור הבינו כי עצם הנוכחות שלהם במדיה דיגיטלית במנועי חיפוש, רשתות חבריות, יוטיוב ואתר תוכן אינה מוסיפה להם שום ערך מוסף בהשווה להתאמת לקוח לצורך ספציפי אשר יוכל להיות מסופק ע"י בעל מדיה חיצוני. בעצם משווק חיצוני אשר מציע
לידים למכירה על בסיס צרכים בלבד יכול לתת ערך תועלת זהה לאותו עסק אשר מקדם את האתר שלו באינטרנט.
רבים מבעלי עסקים יכחישו טענה זו בהסבר שהלקוח שמגיע דרך אתר אינטרנט של החברה עצמה תמיד יהיה ממוקד יותר לצורך החברה וירגיש בטוח יותר עם פניה מאותה החברה אך זה נכון חלקית בלבד. כל
ספקי לידים איכותיים כיום מסננים אנושית את הפניות על בסיס צרכים של הלקוחות תוך כדי התאמתם מירבית לצרכי המפרסמים כך שרוב מוחלט של לקוחות קצה אשר יופנו לעסק מבינים כי העסק אכן מתמחה בתחום הפעילות בו הם התעניינו ומעדיפים שגורם ביניים יעביר אותם על בסיס התמקצעות מאשר עי בחירה עצמית.
אידאולוגיה של קניית
לידים באינטרנט הינה המתחרה הישירה של מיתוג ופרסום עסקים על בסיס מיצוב עסקי ואף הוכיחה את עצמה ל
אסטרטגיה שיווקית יעילה יותר מכיוון שבפועל נוכחות באינטרנט היא זו שמגייסת את הלקוחות החדשים לעסקים ואותה הנוכחות באינטרנט גורמת ליצירת מיתוג / בידול / מיצוב עסקי דרך ערוצי המדיה הדיגיטלית, כך שברמה אסטרטגית לטווח ארוך תוך מספר שנים אחוז ניכר מסה"כ האוכלוסיה בשווקי מטרה ממוקדים עתיד להיחשף לחברה המשווקת וכל מה שנותר לחברה הוא להעביר מסר שיווקי / מיתוגי חד, עינייני, ברור ואפילו ויראלי למה כדאי לעבוד איתם ולא עם מישהו אחר על מנת למתג את עסקיהם גם יחד.