כל חברה אשר מפעילה טקטיקות פרסום צריכה לרכז את כל הפעילות שלה בממשק אחיד אשר אליו מנותב המידע. אין מדובר במערכת
CRM לניהול קשרי לקוחות אלא למערכת ניתוב פניות אשר משמשת למערכת קדם
CRM ועוסקת בניתוב לקוחות ליעדיהם בחברה טרם הפיכתם ללקוחות החברה.
מטרתה של
מערכת ניהול לידים / מערכת פניות כזו היא לשמש למערכת בקרה לאפקטיביות פרסום ולבקר את יעילותו של כל ערוץ שיווקי / פרסומי נפרד בקמפיין ברמת עלות תועלת לחברה.
מערכות לידים וכל מערכת קדם
CRM לניתוב פניות שמישות ביותר בחברות בהם יש לבצע קואורדינציה בין מחלקות שונות ומייעלות תפעול תקין של הון אנושי בחברה.
ככל שיכולות של מערכת לידים / מערכת ניהול פניות כזו מכילה בתוכה יותר רמות ניהול בפירמה לדוגמא: ניהול ספקי מדיה, ניהול מטייבים, ניהול מכירות כך היא הופכת למערכת אטרקטיביות יותר לחברה.
ניהול לידים בפני עצמו מצריך בקרה שוטפת לאופטימזציה של כל אחד מאפיקי הפרסום ברמת הקמפיין תוך כדי בחינת החזרי השקעה המתקבלים מכל ערוץ שיווקי נפרד. מיפוי ערוצים פחות כדאיים וחיזוק תקשורות עסקיות מול ספקי מדיה יעילים הם אבן בינה של מערך ניהול לידים תקין המתקבל מערוצי פרסום של כל
קמפיין פרסומי פעיל.
ברמה פנים ארגונית ,על הפירמה לייעל את מערך
ניהול מכירות על מנת למקסם את הרווחים המתקבלים מגיוס לקוחות חדשים ממדיה דיגיטלית על מעקב שוטף ופניות חוזרות ללידים אשר טרם הביעו עמדתם כלפי רכישת מוצר.