מערך ניהול לידים לצורך גיוס לקוחות חדשים לחברה מהווה חלק מקדמי ממערך קשרי הלקוחות בחברות (הכוונה לשימוש במערכות CRM - Customer Relationship Management Systems ונועד לשם פישוט תהליכי עדכון והתנהלות עם נתונים קדם מכירתיים טרם הכנסתם למערכות CRM אשר סביר להניח כבר פעילות עצלך.
מערך ניהול לידים לגיוס לקוחות חדשים לעסק שונה בתכליתו ממערך עבודה מול מערכות CRM. בפועל תפקידה של מערכת ניהול לידים להוות לצינור מידע אפקטיבי המחבר את העסק ישירות לשטחי פרסום מושכרים (דוגמא: עיתונות,רדיו, טלוויזה ולא רק אינטרנט).
מערכת לניהול לידים לבקרת פרסום בחברה: מערכת ניהול לידים צריכה לשמש לעסק כמערכת בקרה ליעילות פרסום ואפקטיביות של כל ערוץ פרסומי נפרד בקמפיין ברמת החזרי השקעה לחברה שלך.
מערכת לניהול לידים לניהול אפקטיבי של הון אנושי בחברה: רמות / הרשעות ניהול שונות מאפשרים תקשורת יעילה יותר בין בחלקת שיווק ומכירות לדוגמא: מנהלי קמפיינים >> מתאמות פגישות >> סוכני מכירות >> מנהל עסק. תוך שימוש במערכת ניהול לידים שלנו הארגון שלך חוסך זמן רב ועליות לצורך לעמידה ביעדים - כל אחד בתחומו. זרימת מידע שיווקי ללא "רעשי תקשורת" מיותרים חיוניים לתפעול יעיל של כל מערך לגיוס לקוחות בחברה.
תהליך הטמעה של מערכת לניהול לידים בעסק יועבר לך לכלל הנפשות הפועלות בחברה בשימוש במערכת עד שתהליך העבודה יוטמע לחלוטין בחברתך לצורך ארגון, מעקב אחר ערוצי זרימת מידע, בקרת פרסום, זרימת תקשורת תהליכית נקייה בארגון.