ניהול קמפיין לידים
פרסום לפי לידים (ראו - קמפיין לידים) מצריך הפקה, הרצה ואופטימיזציה שוטפת של קמפיין המפוזר בשטחי פרסום דיגיטליים שונים אשר יותאם לתקציב החברה החודשי לטובת בחינת פעילות ארוכת טווח לפיתוח עסק שלך והגדלת היקף המכירות בחברתכם בטווחי זמן מהירים לגיוס לקוחות חדשים לעסק באמצעות משרד פרסום דיגיטלי מכוון.
הטהליך יכלול ניהול סיכונים, הכנת תוכנית פעולה, הפקת קמפיין ובקרת פרסום.
להלן מתודולוגיית עבודה ובניהול קמפיין לידים יעיל:
-
1. אפיון תמהיל שיווקי עסקי והערכת מחיר לליד בתחום תוך וניהול סיכונים
-
2. הפקת קמפיין ( קריאטייב >> עיצוב >> התממשקות - API )
-
3. הרצת קמפיין במערכת – בחינת תפקוד ספקים - ערוצים / מדיות
-
4. אופטימיזציית קמפיין: - (Performance: (AB testing & Filler
-
5. ניהול מערך מלא של קליטה וניהול לקוחות (Lead Management)
ניהול סיכונים - ייעוץ שיווקי עסקי ראשוני: התהליך שיוטמע בחברתך יכלול פגישת ייעוץ ראשונית להבנת צרכי העסק וניהול סיכונים אפשריים בתוצאות הקמפיין תוך התמקדות ברווחיות החברה ביחס להמעסת העליות בגיוס לקוחות חדשים בתיאום ציפיות מלא עם הלקוח. (ראה שלב 1)
הפקת קמפיין: לאחר אישור התקציב לפיילוט ראשוני הפעילות העסקית תועבר למחלקת הקריאטייב להפקת חומרים דיגיטליים פרסומיים כגון: דפי נחיתה, קבוצה של באנרים בגדלים שונים המותאמים לכל דף נחיתה בנפרד ביחס להוראות של המדיות ו/או פלטפורמות פרסומיות ו/או ספקי לידים. בסיום הפקת תמהיל ההצעה הצוות שלנו יתכנת ויממשק את כלל החומרים ויחברם למערכת ניקוז פניות לבקרת פרסום אחידה דרכה תוכלו לקבל את כלל הפניות מערוצים דיגיטליים שונים.(ראה שלב 2)
תחזוקת קמפיין וניהולו: אנו כפרטנרים להצלחה שוטפת של הקמפיין השיווקי הדיגיטלי נבחן מהיכן מגיעים הלקוחות האיכותיים ביותר ביחס לעלות תועלת המחושבים ע"י תוכנה מותאמת במיוחד לניהול לידים כל ספק ו/או פלטפומה / ואו דפי נחיתה עד לרמת ביצוע של של באנר לניצול מקסימלי של אפקטיביות כל שטחי פרסום אפשריים לטובת הקמפיין. במידת הצורך חומרים / ספקים בעלי החזרי השקעה נמוכים יפסלו לטובת החלפתם ערוצי פעילות אפקטיביים יותר במונחי החזר השקעה לחברתכם. (ראה שלבים 4,5)
ניהול תקשורת שיווקית עסקית: שלב זה אנו מדריכים את מערך המכירות בחברה לעבוד מולנו בתקשורת עסקית שוטפת לעדכון הפעילות ברמת החזרי עלות תועלת בחברה - הטמעת תהליך התנהלות "תקשורת חוזרת - Feedback". דוגמא: מתאם פגישות << >> סוכן << >> מנהל מכירות (ראה שלב 5).