פייסבוק משמש כערוץ שיווקי נוסף לגיוס לידים איכותיים עבור הפעילות העסקית שלכם ומאפשר שימוש טכנולוגיות מתקדמות המקלות על יצירת לידים חדשים לגיוס לקוחות חדשים לעסק שלך במסגרת שיווק דרך ערוצי המדיה החברתית.
נכון להיום מחירי הקלקות CPC בפייסבוק משמעותית נמוכים ממחירי הקלקות ממומנים בגוגל. כמו כן, להבדיל מערוצים אחרים דרכם ניתן לייצר לידים לעסק, לפלטפורמת פרסום פייסבוק קיימות יכולות מיקוד מסר שיווקי. ניתן למקד קמפיין לידים בפייסבוק לקהלי יעד מפולחים לא רק על בסיס גאוגרפי אלא גם דמוגרפי. כמו כן, קמפיין לידים בפייסבוק מאפשר להגיע לקהל היעד שלו לפי תחומי עניין על בסיס הקלקות מקהלי יעד ממוקדים לשירותי החברה בלבד. לדוגמא: נשים מאורסות לשירותי הפקת חתונה. הפעלת תוכנית שיווקית נכונה ויישומה טקטי בשטח עתידים להשפיע משמעותית על עלויות פרסום בפייסבוק של העסק שלכם.
מלבד יצירת לידים בפייסבוק ניתן להשתמש בפלטפורמת פייסבוק למטרות אחרות מלבד גיוס לקוחות חדשים לחברה והם: מיתוג העסק וניהול מוניטין ומערכת הסברה של החברה, הזרמת גולשים לאתר האינטרנט שלכם, יצירת מועדון לקוחות וקשרי לקוחות אינטראקטיבי ע"י קבלת משוב מאת הגולשים.
טקטיקות ליצירת לידים בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות
מחקר תחומי עיניין והצטרפות לקבוצות דיון: תתחילו את הפעילות שלכם ע"י איתור הקבוצות דיון בתחומי הפעילות של החברה. צמצמו את הרשימה כדי ליצור קבוצות דיון יעילות לפרסום רחב מחד ומיקוד לקהלי יעד מאידך.מצאו את הקבוצה לא רק עם הקהל הרב ביותר אלא הקהל הפעיל ביותר.
הצטרפות לקבוצות דיון מקצועיות ואופטימיזציה של הפעילות: הצטרפו לקבוצה עם השם שלכם ולא של הארגון. רצוי להקצות אדם מיוחד לפעילות ברשת, אשר ייתקשר עם הקהילה. תוך כדי השתתפות במספר קבוצות דיון שונות, ניתן לשכלל את אחוז התגובות להצעותכם
ייזום פעילות שיווקית עצמאית בפייסבוק: במקום לעלנות למסרים שיווקיים של חברים ברשת, רצוי ליזום דיונים מעניינים בין חברי הקבוצה על מנת לעורר חשיבה ופעילות מצד הגולשים המתעניינים. עליכם לייצר רצון מצד הגולשים להגיע לדף העסק שלכם לכן על האף האישי להיות ברור, מעניין ועינייני בעברת המסר השיווקי / הצרכני לקהל הגולשים.