בקרת פרסום בחברה
נכון להיום ניתן לפרסם את העסק תוך כדי מעקב ובקרה של ערוצי פרסום דיגיטלי באופן אפקטיבי אשר יתמוך באופן שיווקי מדעי במנגנון קבלת החלטות של אנשי מפתח בחברה הנגזרים מיעילות כלל ערוצי הפרסום יחד וכל אחד בנפרד. על מנת ליישם את הליך בקרת מדיה בצורה נכונה על העסק לנתב את כל ערוצי המידע השיווקיים המוזרמים לממשק בקרה אחיד בו ניתן יהיה לעקוב אחרי אפקטיביות של כל ערוץ פרסומי.

כיום, בזמן שפרסום קלאסי נמצא ללא התפתחות ניכרת הפרסום דיגיטלי דרך אינטרנט וסלולר נמצא בתהליך גדילה אקסמוננליאלי בלתי פוסק. השפעה של המסר השיווקי המועבר בפרסום על הצרכן במדיה דיגיטלי יעיל לביוחד בהשווה לערוצי פרסום אלטרנטיביים.
בחינת ההשפעה של פרסום וחישוב החזרי עלות תועלת באופליין (מחוץ לאינטרנט) הינו תהליך מורכב אשר דורש שימוש בעזרים וכלי ניתוח מורכבים כגון סקרים, קבוצות מיקוד ומחקרים אשר גוזלים זמן ניכר וכסף רב מהמשווק. לעומת זאת במדיה דיגיטלית ניתן לשפר את התהליך בכל רגע נתון ע"י בחינת השפעה "בזמן אמת" של שינויים במסר שיווקי כזה או אחר אשר מועבר לצרכן.
כל מה שצריך לדעת המשווק האינטרנטי הוא היכן נמצא המידע השיווקי וכיצד נכון לפרש אותו. למעשה בחינת היעילות של הפרסום במונחי עלות תועלת למשווק דיגיטלי מהווה חלק אינטגרלי מעצם הפרסום עצמו. בעצם המידע אודות פרופיל הגולשים מהווה נכס חיוני שאין כמותו אשר בסופו של דבר מסיר את הערפל בכל הקשור להליך קבלת החלטות בנוגע לתקציבי השיווק, יעילותם של המסרים השיווקים המועברים בקמפיין פרסום שיווקי באינטרנט, העדפות של הלקוחות וכדומה.
אנו בחברת Destination מטמיעים את התהליך ע"י הטמעת מערכת לגיוס מידע שיווקי אחיד לכלל ערוצי המדיה הפעילים בחברה כך שבעלי החלטות בפירמה יוכלו לסנן, לברור ולחזק את ערוצי הפרסום יעילים יותר ולהעדיפם על פני אחרים ביעילות ובפשטות.
במהלך הטמעה של בקרת פרסום בחברה אנו פותחים עבור החברה חשבון אישי לגיוס, ניתוב וניהול מידע שיווקי ראשוני המוזרם לפירמה. לממשק אשר אופיין ופותח במיוחד לצרכים ייעודיים אלו.
התהליך כולל פגישת אפיון ראשונית לצרכי העסק, בחינת סיסטמת העברת תקשורת פנים ארגונית, התממשקות אוטומטית לכלל ערוצי המדיה הקיימים ומעקב להתנהלות תקינה של מערך גיוס לקוחות חדשים בחברה.