הכל על ייעוץ שיווקי ועסקי
בעולם עסקים דינאמי קשה להתקדם וליצור יתרון מול המתחרים ללא ייעוץ ראוי והולם. המטרה של ייעוץ שיווקי היא לעזור לבעלי עסקים בכל היקף או סדר גודל. בעזרת
ייעוץ שיווקי ניתן להבין את היתרונות והחסרונות של העסק, לחדד מהלכים שיווקיים ובסופו של דבר גם להגביר את אחוז הרווחים. ייעוץ שיווקי אמור להיות חלק בלתי נפרד מההתנהלות השוטפת של העסק, החברה או הארגון. במילים אחרות, ייעוץ שיווקי לא נחשב מותרות או השקעה לטווח ארוך בלבד. השקעה בתהליכי ייעוץ שיווקי באה לידי ביטוי באופן מיידי ועשויה לעזור לבעלי העסק ליישם שורה ארוכה של יעדים. מעבר לכך, ניתן להתעניין לגבי שירותי ייעוץ וליווי, ייעוץ אסטרטגי וייעוץ המיועד עבור עסקים קטנים הנמצאים רק בתחילת דרכם.
ייעוץ שיווקי מורכב ממספר היבטים אליהם חשוב להתייחס. ההיבט הראשון שצריך לזכור לגבי ייעוץ שיווקי הוא הקשר בין חברת ייעוץ שיווקי לבין המנהלים בפועל. רק אינטראקציה ברמה גבוהה, מחויבות מלאה של נציגי חברות ייעוץ שיווקי וכמובן הקפדה על אמינות יכולים לייצר שיתוף פעולה פורה. היבט שני של ייעוץ שיווקי כולל את הלקוחות. אי אפשר להציע שירותי ייעוץ שיווקי מבלי להכיר היטב כל לקוח, לאפיין אותו ולפלח את צרכיו על פי שיקולי גיל, מקום מגורים, מצב דמוגרפי, רמת הכנסה וכדומה. לבסוף, יש לציין את ההיבט המעשי של ייעוץ שיווקי ולהבין כי הוא יכול לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות. הסוד להצלחה של ייעוץ שיווקי טמון בזיהוי הדרך המתאימה לכל לקוח ובבחירת האסטרטגיה הכוללת שתביא לתוצאות.
מה ההבדל בין יועץ שיווקי לבין יועץ עסקי?
בעלי עסקים אשר אינם בקיאים בתחום של ייעוץ שיווקי תוהים על ההבדל בינו לבין
ייעוץ עסקי. אך בעוד יועץ עסקי מגויס לצורך מתן פרספקטיבה חיצונית על אופן הניהול של העסק, ייעוץ שיווקי מתמקד בצד הרווחי ובמהלכי הפרסום. ייעוץ עסקי עוזר למנהלים לזהות נקודות חולשה, לפזר את המשאבים הקיימים ולעודד את התפוקה של העובדים. מנגד, ייעוץ שיווקי מופנה כלפי חוץ ומיועד למיקום של החברה בשוק התחרותי הקיים.
תפקידו של יועץ עסקי הוא לבחון את אופן ההתנהלות הקיים בתוך החברה. יועץ עסקי מבין מתוך האידיאולוגיה של החברה ורשימת הדרישות של המנהלים את השאיפות, את המטרות ואת הכלים בדרך למטרה. יועץ עסקי מתאים בעיקר לחברות בסדר גודל קטן ובינוני ואפקטיבי בעיקר עבור מנהלים חסרי ניסיון. בחברות גדולות התפקיד של יועץ עסקי הוא לאפשר התייעלות ולבנות
תכנית עסקית - פיננסית נכונה. מעבר לכך, ניתן לגייס חברות המתמחות בשירותי ייעוץ עסקי ספצפיים. יש יועץ עסקי המתמקד במשאבי אנוש, יועצים עסקיים אשר עוברים הסמכה לגבי אדמינסטרציה ויועצים עסקיים מהתחום הכלכלי.
המטרה המשותפת של ייעוץ שיווקי ועסקי
הדבר היחיד שמשותף לשירותי ייעוץ שיווקי וייעוץ עסקי הוא הרצון לעזור למנהלי עסקים במיצוי הפוטנציאל של העסק. ייעוץ שיווקי יכול להתקיים במקביל לייעוץ עסקי, אך הם אינם מחליפים אחד את השני. המטרה המשותפת לא אמורה לבוא על חשבון הגדרות מדויקות של מהלכים פרסומיים אותם ניתן לקבל רק במסגרת ייעוץ שיווקי. בפועל, שילוב אפקטיבי בין ייעוץ שיווקי לבין ייעוץ עסקי יכול להיות תוצאה של השקעה אדירה בכוח אדם, כסף ומשאבים.
לא כל חברה יכולה להציע שירותי ייעוץ שיווקי או ייעוץ עסקי. על מנת לזהות את החברה המתאימה למתן שירותי ייעוץ שיווקי יש לבצע שורה של בדיקות מקדימות. הבדיקה הראשונה צריכה להיות מופנית כלפי הניסיון של החברה. ייעוץ שיווקי אשר אינו ניתן מתוקף ניסיון מעשי עשוי ליצור נזקי תדמית בלתי הפיכים עבור העסק. לעומת זאת, חברה המתמחה במתן ייעוץ שיווקי ונשארת עם אצבע על הדופק לאור שינויים טכניים ורגולטוריים חוסכת הוצאות רבות.
בדיקה שנייה אותה כדאי לבצע טרם גיוס שירותי ייעוץ שיווקי או ייעוץ עסקי היא ברמה האישית. יועץ עסקי צריך להזדהות עם הלקוח, להבין את האינטרס הכלכלי ולעמוד לרשותו בכל שלבי העבודה המשותפת. היועץ חייב להיות לויאלי לחלוטין ולגלות רמה גבוהה של אמינות ומחויבות. שירותי ייעוץ שיווקי דורשים לעיתים חשיפה אל נתונים רגישים מצד החברה והלקוחות. הדרך היחידה להימנע מזליגה של הנתונים הללו היא לוודא כי החברה אשר מספקת ייעוץ שיווקי מודעת לאחריות המוטלת עליה.
החשיבות של שיווק נכון בעולם המודרני
העבודה העיקרית של בעלי עסקים היא
שיווק ופרסום. עסק מוצלח לא יכול לעבוד ללא שיווק וללא גיוס תדיר של לקוחות חדשים. לכל הפחות, על העסק לנקוט הליכי שיווק על מנת לשמר את הלקוחות הקיימים ולגרום להם להמליץ על השירות או המוצר כלפי לקוחות חדשים. ייעוץ שיווקי מתמקד בכל התהליכים הללו ועושה זאת ללא משוא פנים. ייעוץ שיווקי עוזר למנהלים ומקסםאת החשיפה של העסק באופן מיידי. ייעוץ שיווקי מותאם אישית לצרכים של העסק והחברה ולכן הוא תוצר של תהליך ארוך.

דרך Destination תוכלו לקבל שירותי ייעוץ שיווקי מאדם העובר הכשרה מיוחדת. עם חברת Destination הדגש הוא לא רק על הצעדים הראשונים של ייעוץ שיווקי, אלא גם על שביעות הרצון של הלקוח בסוף הדרך. שירותי ייעוץ שיווקי של חברת Destination מבוססים על ניטור צרכים, דרישות, הצלחות וכשלונות. רק אינטגרציה בין כל הנתונים הללו תאפשר לאדם המספק שירות ייעוץ שיווקי לעזור לעסק להתפתח ולגדול.
בעלי עסקים לא צריכים לחשוש לגבי העלות של שירותי ייעוץ שיווקי. המומחים של Destination ישמחו לבנות עבורכם תכנית שיווק אופטימאלית, המתחשבת בסל המשאבים העומדים לרשותכם ובמטרות הכלליות של העסק. בנוסף, היתרון של יועץ שיווקי מטעם Destination הוא גישה אל מאגרי מידע מתקדמים ואינטרנטיים. אנחנו בחברת Destination יודעים כיצד ליישם את מהלכי השיווק המצליחים בעולם גם בזירה המקומית והצפופה. בואו להתייעץ איתנו לגבי שירותי ייעוץ שיווקי ותוכלו להצטרף אל מאות לקוחות מרוצים מתחומים רבים ומגוונים.
הופכים את הפוטנציאל לרווח
שיתוף פעולה בין יועץ עסקי, יועץ שיווקי ומנהלים של חברה מקצועית מצליח להניב פירות שאי אפשר לקבל בדרכים אחרות. מחקרים מראים כי אחת מכל שלוש חברות חדשות נסגרות מדי שנה, ללא קשר לתמחור המוצר או כמות המכירות. הסיבה העיקרית לכישלון של חברות חדשות הוא פיזור משאבים על קמפיינים שיווקיים לא יעילים, או לחילופין ניהול עסקי לא נכון. יועץ עסקי ויועץ שיווקי מונעים בעיות מן הסוג הזה, תורמים למוניטין של החברה ומאפשרים למנהלים להתפנות למשימות פיתוח, שדרוג, שיפור וגיוס הון.
לסיכום, ייעוץ שיווקי נחשב כיום לפקטור משמעותי בהצלחה של גופים עם אג'נדה עסקית. בעזרת ייעוץ שיווקי ניתן לסנן בין פלטפורמות פרסום שונות, להתמקד במהלכי שיווק אפקטיביים ולפזר את המשאבים של העסק בכיוון הנכון. חברת Destination עוסקת במתן שירותי ייעוץ עסקי ושיווקי גם יחד ומזמינה אתכם לתיאום פגישת היכרות. כל אחד מכם יכול לקבל שירותי ייעוץ שיווקי מהנציגים של Destination עוד היום. כל מה שצריך לעשות הוא לצלצל אל נציגי החברה או להשאיר פרטים באתר. תנו ליועצים שלנו להגיע עד אליכם ולהפוך את הפוטנציאל של העסק לשורת רווח חיובית כבר במאזן הקרוב.